رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم امکان دارد ؟

۱۸۲ بازديد

داشتن رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم برای برخی شاید اصلا معنی ندهد اما می توان به روش هایی این لذت را بیشتر کرد. به این دلیل که کاندوم یک مانع در بین آلت زن و مرد ایجاد می کند ممکن است باعث کاهش لذت در رابطه زناشویی شود. البته روش ها و راهکارهایی وجود دارد که بتوان به کمک آنها این مشکلات را کم کرد.

 

استفاده از کاندوم نازک و بسیار نازک

برخلاف کاندوم های ضخیم گذشته، امروزه کاندوم های نازک تر بسیار بهتری تولید می شود که می تواند به رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم کمک کند. در گذشته به دلیل وجود تکنولوژی های قدیمی و ناتوانی در ساخت کاندوم های نازک، استفاده از کاندوم برابر با خداحافظی با لذت جنسی بود. اما در حال حاضر برخی شرکت ها در حال ساخت کاندوم هایی هستند که ضخامت آنها در حدود 30 میکرون یا 0.03 میلیمتر است.

این کاندوم ها به دلیل ضخامت کم باعث می شوند تا شما بتوانید گرمای بدن شریک جنسی خود را کاملا حس کنید. همچنین برجستگی های سطح آلت تناسلی را از بین نمی برند و حس پوست روی پوست را به شما منتقل می کنند. به همین دلیل استفاده از کاندوم نازک می تواند یک راه حل عالی برای داشتن رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم باشد.

 

 

ریختن چند قطره ژل لوبریکانت در داخل کاندوم

ریختن چند قطره ژل لوبریکانت در داخل کاندوم می تواند به ایجاد رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم کمک کند. شما می توانید قبل از قرار دادن کاندوم بر روی آلت خود در داخل آن چند قطره لوبریکانت بیندازید تا در قسمت نوک مخزن کاندوم جمع شود. با این کار، احساس بیشتری به نوک آلت مرد منتقل می شود و می تواند کمک کمد یک رابطه این همراه با کاندوم داشته باشید. توجه کنید که برای این کار باید از ژل لوبریکانت محلول در آب استفاده کنید چون روان کننده های با پایه روغن می تواند باعث پارگی کاندوم شوند.

  

خاطرات بد و طرز تفکر خود درباره لذت بردن را تغییر دهید

گاهی اوقات ناتوانی در برقراری یک رابطه پر شور و هیجان به دلیل نوع تفکر شما در مورد روش لذت بردن است. این مسئله که لذت بردن از رابطه جنسی کاملا منوط به استفاده نکردن از کاندوم است، به کلی اشتباه است. خیلی افراد رابطه جنسی بدون کاندوم اما با لذت کم را تجربه می کنند. این نشان می دهد که نوع تفکر شما درباره لذت بردن در رابطه جنسی می تواند به کلی اشتباه باشد.

 

از کاندوم در اواخر کار استفاده کنید

اگر از کاندوم برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی استفاده نمی کنید، می توانید از آن در اواخر رابطه جنسی استفاده کنید. برخی افراد از کاندوم فقط برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند و در این صورت دیگر نیازی به استفاده از آن از ابتدای رابطه جنسی نیست. شما می توانید رابطه جنسی خود را بدون کاندوم شروع کنید و در زمانی که انزال شما نزدیک است، اقدام به استفاده از کاندوم کنید تا بتوانید از بارداری پیشگیری کنید.

 

رابطه جنسی لذت بخش با کاندوم با خاطر خیال راحت

یکی دیگر از دلایل رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم می تواند به خاطر خیال راحت در مورد انزال و نداشتن استرس و اضطراب ناشی از آن می تواند باشد. نگرانی در مورد بارداری و ابتلا به بیمار یهای مقاربتی می تواند بخش زیادی از لذت شما در حین رابطه را به خود معطوف کند. این مسئله بر اساس یافته ای علمی است که تقریبا 50 درصد زنان به دلیل اضطراب بالا به خاطر این دغدغه ها، نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند.

از کاندوم میوه ای استفاده کنید

یکی از روش های تجربه رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم، استفاده از کاندوم میوه ای است. این کاندوم ها به دلیل داشتن بوی خوش باعث می شوند تا در حین رابطه جنسی هم بیشتر تحریک شوید، هم بویی خوش را استشمام کنید. البته برخی از کاندوم های میوه ای برای رابطه دهانی مناسب هستند و می توانید یک رابطه دهانی لذت بخش را به کمک آنها تجربه کنید. هنگام خرید کاندوم به این مسئله دقت کنید که کاندوم میوه ای که می خرید خوراکی و دارای شکر است یا نه!؟ از کاندوم خوراکی برای رابطه واژینال استفاده نکنید زیرا شکر داخل این کاندوم ها می تواند باعث تغییرات شیمیایی در واژن خانم و کاهش لذت شود.

استفاده از کاندوم خاردار و با سطح برجسته

در زمان رفت و آمد آلت مرد به داخل واژن زن، برجستگی های سطح آلت مرد باعث تحریک واژن زن و نقطه جی در واژن می شود. این کمک می کند تا زن بتواند ارگاسم را تجربه کند و به حداکثر لذت جنسی برسد. زمانی که از کاندوم استفاده می کنید این اصطکاک بسیار کاهش می یابد اما روشی وجود دارد برای اینکه رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم را تجربه کنید. شما می توانید از کاندوم خاردار برای افزایش لذت در زن و رساندن او به ارگاسم کمک بگیرید.

در سطح کاندوم خاردار نقاط برجسته زیادی وجود دارد که باعث می شود تا تحریک جنسی در زنان افزایش یابد. انواع کاندوم خاردار با خارهایی در 3 اندازه مختلف تولید می شوند: کاندوم خاردار معمولی، کاندوم خاردار خاردرشت و کاندوم فضایی. استفاده از کاندوم خاردار می تواند یک راهکار عالی برای داشتن رابطه زناشویی لذت بخش با کاندوم باشد.



منبع: http://rlu.ru/2J59P

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.